• Важи от 21.07.2011 до 21.08.2011
• Включва: Дизайн и едностранен пълноцветен печат на 1000 броя визитки, формат 90 х 50 мм, на 300 гр. матов картон. Дизайнът се изпълнява в един вариант и подлежи само на една корекция. Визитките са само за един човек.
• Поръчките за визитки се правят на 25.07 и 01.08.2011 г. - срок за изпълнение до две седмици.
• Можете да закупите неограничен брой ваучери на човек
• Можете да поръчате на следния е-мейл:
simeonova.monika@gmail.com
, като напишете номера на ваучера и че сте клиент на
задружно.бг
Най-доброто
• Качествен печат
• Реализацията на банкови, счетоводни и митнически документи, календари, брошури, рекламни материали
• Изключителен екип от специалисти
Етикетът изисква „етикет”!
Има хора, които никога не са изпитвали нужда да имат и раздават собствени визитни картички и такива, на които често се налага да подновяват запасите си от малки картончета. Етикетът обаче изисква да съставите свой личен
етикет
, който да Ви представя за улеснение сред партньори и приятели с цялата необходима информация и с част от личното Ви „
АЗ
”.
Zadrujno.bg
Ви съветва да не търсите повече салфетка и химикал, за да запишете координати! Възползвайте се от ваучер за 1000 броя визитки за 32 вместо 90 лв. от
печатница Импера
.
Пълноцветните качествено изработени визитки ще са Ваш уникален почерк, съветват от
печатница Импера
. Визитката разкрива сериозните ви намерения и дава шанс за нови контакти. Приемете я като своеобразна форма на лична или бизнес реклама. В днешно време тя дава още една възможност да представите своя сайт, он-лайн магазин или галерия. С помощта на опита в дизайна на
печатница Импера
, Вашите визитки ще са запомнящи се, открояващи се и ще спомагат за заздравяването на всякакъв вид контакти - защото кой би си позволил да забрави Вашия чудесен личен
етикет
!
Актът за раждане е официален документ за Вашето съществуване, а визитката е уникалното доказателство за това!
Правила за визитките:
* Първото правило отрича всички останали. То гласи: „Правилата не са табу!”.
* Препоръчват се малко цветове - 1-2, максимум четири. Но при лазерния печат това правило вече се обезсмисля.
* Малко - един-два, и то четливи, шрифтове. Едва ли ще се зарадва някой на визитка с толкова калиграфски изписан красив шрифт, от който не може да се прочете името…
* Стил - от шефа до най-ниския в йерархията мениджър - с еднакъв стил. Това е все пак политика на фирмата. Личните картички също може да бъдат стилни, разбира се.
* Адресът е задължителен с изключение на дипломатическите визитки; ако не са лични се изписва служебен адрес, ако са лични или комбинирани - може и двата.
* Личните визитки допускат използване на ръкописни шрифтове. Все пак не бива да се прекалява с това разрешение.
* Гърбът се използва, само ако е необходимо, и то за някое от следните неща: карта на местоположението на фирмата; видове услуги; допълнителни телефони; дата и час, ако играе роля и на талон.
*Препоръчва са наблягането на практичността и функционалността на визитките вместо на скъпи технологии.
* Визитката трябва така да е направена, че получателят да я разбере с лекота.